nice nice..likte det lille jeg kan se av leiligheten:)
takk:)
Alltid hyggelig med blomster ja, skaper litt liv i leiligheten:) Er bildene fra leiligheten din? Ser veldig hyggelig ut!
det er hybelen min, bare at jeg nettopp har flyttet der ifra;) takk! :)
nice nice..likte det lille jeg kan se av leiligheten:)
SvarSletttakk:)
SvarSlettAlltid hyggelig med blomster ja, skaper litt liv i leiligheten:) Er bildene fra leiligheten din? Ser veldig hyggelig ut!
SvarSlettdet er hybelen min, bare at jeg nettopp har flyttet der ifra;) takk! :)
SvarSlett