one two three

onsdag 23. desember 2009

God jul




endelig fikk jeg litt julestemning! Nå skal jeg kose meg med god mat og snop sammen med familien. :)
Lagt inn av silje kl. 14:25 2 kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest
Etiketter: blogg

tirsdag 22. desember 2009

home sweet home

Lagt inn av silje kl. 10:35 4 kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest
Etiketter: interiør

søndag 20. desember 2009

i hope you like it

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

endelig ferdig med julegavene..
Lagt inn av silje kl. 19:46 1 kommentar:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest
Etiketter: pic

onsdag 16. desember 2009

Freedom, respect, diversity

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Lagt inn av silje kl. 13:14 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest
Etiketter: shopping
Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Innlegg (Atom)

Følgere

Bloggarkiv

  • ►  2010 (5)
    • ►  februar (1)
    • ►  januar (4)
  • ▼  2009 (11)
    • ▼  desember (4)
      • God jul
      • home sweet home
      • i hope you like it
      • Freedom, respect, diversity
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (4)

Om meg

silje
Vis hele profilen min
Enkel-tema. Drevet av Blogger.