tirsdag 22. desember 2009

home sweet home

4 kommentarer:

  1. nice nice..likte det lille jeg kan se av leiligheten:)

    SvarSlett
  2. Alltid hyggelig med blomster ja, skaper litt liv i leiligheten:) Er bildene fra leiligheten din? Ser veldig hyggelig ut!

    SvarSlett
  3. det er hybelen min, bare at jeg nettopp har flyttet der ifra;) takk! :)

    SvarSlett