sv: Den vekkerklokka fungerer helt supert, hadde aldri trodd det skulle bli hyggelig å våkne, hehe:) Men du, så utrolig fin den neglelakken du har på på disse bildene var, hvor er den fra og hva heter den? Og forsåvidt toppen på forrige innlegg, veldig kul!
sv: Den vekkerklokka fungerer helt supert, hadde aldri trodd det skulle bli hyggelig å våkne, hehe:)
SvarSlettMen du, så utrolig fin den neglelakken du har på på disse bildene var, hvor er den fra og hva heter den? Og forsåvidt toppen på forrige innlegg, veldig kul!