one two three
søndag 18. oktober 2009
Jeg vil heller være rik og lykkelig
Endelig fikk jeg også shoppet litt! kan ikke huske sist.
Kjole - Risøe
Øredobber - Piecec
Hals - Cubus
Hårbånd - sydd selv
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar